здравейте.яко съм я закъсал...значи преди 1 седмица както си карам на раковска колата угасна и не искаше да запали...върти стартера но все едно няма бензин ... след 3 часа запали и със много силно прекъсване на работата на двигателя си ме прибра до нас където пред блока угасна тотално...отворих капака акумулатора се беше окислил около него имаше мн. засъхнала киселина ... днес купих нов акумолатор...ЗАПАЛИ поработи 20 мин. и пак изгасна и не иска да запали ...кабели ли са ... помпа ли е....извинявам се ако е имало такава тема преди ...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Тагове: Няма
-
Акумулатора си го сменил напразно, както и не ръчкай по динамото.
Симптомите са или за комутатор, тоест Тоци Бегали или бензинова помпа.
Първо провери искрата как е!
Препоръчвам ти да си провериш и опресниш буксите на бобините. Просто ги извади и напръскай със спрей.
Ако имаш добра искра се насочи към помпата. Първо провери масата и дали идва добър ток от главното реле.
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеНай лесно е да замери как зарежда динамото с един мултицет и тогава да прави каквото и да било
Нали върти стартера, а не пали!
Значи акумулатор, стартер и динамо са извън подозрение.
Остават маси, релета, помпа!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
значи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...155 rlz
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениезначи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщениекакъв е тоя филтър отпред колега?мисля че може то да се е запушило по някакъв начин защото при шофиране на скорост при подаване на газ колата глъхне и придръпва все 1 не достига бензин а пък отзат пуши много яко ...
155 rlz
Comment
-
Колега това за което ти говориш е клапана за излишното гориво и филтърчето за входното гориво. филтъра за горивото според мен е много трудно да се запуши (скоро ги сменях тези работи за това го казвам) по скоро ти се е задръстил клапана за излишното гориво или ако не е това проверявай първо помпата, тя е лесна за диагностика (ако имаш къде да ти измерят налягането разбира се т.е. бегай в сервиз за тая работа). Ако не се оправи от това отиваш на лошия вариант токове а там е малко по сложно защото има много неща които могат да ти сговнят живота (извинявам се за израза)......
При мен се оказа помпата но сега си имам още един комплект филтър и клапан за горивото, проверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин. Сложното е свалянето че е отдолу под колектора... ако се окаже това проблема свиркай ще ти пратя моите.... Иначе ако е другия филтър (до задната гума според мен колата ти няма да умре така изведнъж а ще имаш симптомите от много време така че откажи се от този вариант. Пожелавам ти успех и ще следя темата да видя как се развиват нещата по някога най големите проблеми се оказват съвсем смешни така че не бързай да се отчайваш....
Клапана е причина и да ти пуши яко колата защото излишното гориво не отива в резервоара а в цилиндрите сещай се за какво говоря
Comment
-
започвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениезапочвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.
P.S. Няма логика при сцепени маркучи да пуши колата понеже влиза повече въздух от колкото гориво това е мое мнение поправете ме ако греша
Comment
-
.
Така..........
Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.Последвалите придърпвания,невъзможност или трудност при палене са от сдалия багажа(пробит,скъсан) маркуч излизащ от помпата и влизащ в медната серпентина в кошницата.
Често срещан проблем при застаряващите 155-ци.
Започва да се изразява първоначално в повишаване на разхода на бензин и довеждащ до пробив в пътищата в резервоара (те са най-натоварени поради близоста им до помпата и двустранната атака на бензина-вътре в тях и отвън от парите и пличкащия се бензин) и блокиране на ексцентичния ролков нагнетател в помпата.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
Comment